Powered By Blogger

sâmbătă, 26 februarie 2011

Meet the Mods - Gemmza

Alta Miercure, alta sansa sa intalnm modratori. Adtazi este randul moderatorei Gemmza
Pandanda virtual world online free                                 games for kids http://www.pandanda.com
Ai vreun dragon?
Am avut, apoi au devenit foarte suparati si ar fi fost foarte greu sa ii fac veseli si deci i-am pus pe toti 3 i adoptie. Nu am vrut sa le fac rau.

Cum arata casa ta din copac?
Sunt lenesa. Inca port chestii de la craciun. Intr-o zi o sa l-e schimb. Sau nu.

Care e outfitul tau preferat?
Imi pun parul meu curcubeu si banderola mea curcubeu. Unii panda ma numesc hippioata dar e tot bine. :)

Care e culoarea ta preferata?
Argintiu stralucitor, stralucitor.

Care este minigameul tau preferat?
Dragon's Revange.

Iti place sa prinzi iepuri sau fantome?
Sunt cu totul de parere ku fantomele k acolo sunt 2 care te ingheata si e mai periculos k nu e cu iepuri care se bat in spate.

Care e festivalul tau prefereat?
Pumpkin festival. Imi plac culorile.

Care este questul tau preferat?
Cele care poti ajuta la facerea placintei sperand ca intr-o zi sa dea un panda doar pentru ajutor.

Care e camera ta preferata in Pandanda?
Misty hill. Pun pariu k nmn nu ii da dragoste. Eu ii dau toata dragostea mea care are nevoie.

Care este cel mai bun lucru despre a fi un moderator?
Cel mai bun lucru este sa le dau kick la pandas care ma fac sa rad si sa respecte regulile. Ei fac jobul asta sa fie cel mai bun.

Care este cel mai greu lucru despre a fi un moderator?
Pandas nervosi care nu inteleg ca atunci cand vorbesc 5 sau mai multi panda cu mn la o data. Uneori imi i-a un timp sa raspund dar asta nu inseamna ca nu ii plac asta inseamna ca toata lumea trb safie bagata in seama.

Ce iti place sa faci cand nu moderezi?
In realitate eu sunt un soarece de laborator care incerarca sa cucereasca lumea cu prietenul meu, care este un pic tampit. Neah , nu sunt. Sau sunt?

Ce te face sa zambesti in Pandanda?
Pandas politicosi care imi fac lumea minunata. Oh! Si pandas care imi spun povesti despre cum ne-am intalnit noi pt prima data. Sunt foarte cool!

Este alt cv ce ai vrea sa spui in Pandanda land?
Stiu k nu am multe de spus , nu sunt un moderator nou. Jur k am fost in jur pentru un timp. Si da! Pentru cei care MEREU spun k imi amintesc de tn. :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu